Ο χειμώνας είναι η αγαπημένη εποχή των ιώσεων, καθώς το κοινό κρυο­λόγημα και η γρίπη παρουσιάζονται με μεγάλη συχνότητα.

Το χειμώνα με τις πιο χαμηλές θερμοκρασίες ελαττώνεται η άμυνα του οργανισμού, οπότε δημιουργούνται κατάλληλες συνθήκες για «εγκατασταθούν» στον οργανισμό μας ιοί. Σε αυτή την περίπτωση λέμε ότι «έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου».

 

Γρίπη ή κρυολόγημα;

Στις λοιμώξεις του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος συμπεριλαμβάνονται απλές ιώσεις, όπως το κοινό κρυολόγημα(συνάχι). Υπάρχει όμως & η γρίπη, η οποία είναι σοβαρότερη πάθηση και προκαλείται από τον ιό της γρίπης. Η γρίπη χαρακτηρίζεται με  λιγότερο συνάχι, αλλά περισσότερη κούραση-ατονία, υψηλό πυρετό, βήχα και ίσως δύσπνοια.

Πώς να προλάβετε μια ίωση

Προσπαθήστε η διατροφή σας να είναι  πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, που αποτελούν καλές πηγές της βιταμίνης C (πορτοκάλια, ακτινίδια κλπ.), ώστε να ενισχύσετε την άμυνα του οργανισμού σας.

Φροντίστε να αερίζετε τους κλειστούς χώρους στους οποίους βρίσκεστε καθημερινά

Πλένετε καλά τα χέρια σας ή χρησιμοποιήστε αντισηπτικό gel-μαντηλάκια όταν ακουμπάτε διάφορες επιφάνειες ή χαιρετάτε κόσμο.

Γρήγορη ανάρρωση

 

Αποφεύγετε την υπερβολική κόπωση

Πίνετε αρκετούς φρέσκους χυμούς, και στην καλύτερη περίπτωση προτιμήστε βιταμίνες-συμπληρώματα διατροφής για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Προσπαθήστε να έχετε ελεύθερες τις αναπνευστικές οδούς, με την βοήθεια ρινικών εκνεφωμάτων (spray)

Τέλος προτιμήστε το κατάλληλο σιρόπι ανάλογα με τον βήχα σας(ξηρός ή παραγωγικός) και μην κάνετε χρήση αντιβίωσης χωρίς την συμβουλή ενός επιστήμονα υγείας.

 

Προτεινόμενα προϊόντα